joi, 26 iulie 2012

Poarta arta pe tricou!

Vrei sa fi unic? Si eu vreau!
Iata ce idee mi-a venit dupa ce nu am gasit ce cautam prin magazine, sau erau mult prea scumpe si nu tocmai pe gustul meu. Sa-mi pictez singura simbolurile mult dorite pe tricouri, si de ce nu, sa impart aceasta pasiune si descoperire cu toata lumea!
A fost destul de greu la inceput, pentru ca nu pot folosi orice fel de vopsea, pentru ca nu vrem ca la prima spalare sa-si faca de cap si sa se imprastie pe tot tricoul si prin toata masina cu haine. Am gasit niste culori speciale pentru materialele textile, care dupa un procedeu de 24 de ore dupa aplicarea lor pe materiale, este gata de purtat si fara nici o grija la spalat.
Am creat si un blog si o pagina de facebook, unde gasiti toate informatiile necesare, si modele noi care le voi mai picta.
My art for your eyes!

http://likem-poartartapetricou.blogspot.ro/
https://www.facebook.com/LikeM.PoartaArtaPeTricou




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...